Ajankohtaista, Dynamics 365, Sales

8

Microsoft Dynamics 365 for Sales on myynnin CRM:n nykyversio. Siitä löytyvät myynnin johtamisen, myyntityön ja asiakkuudenhallinnan keskeisimmän toiminnot.

Tässä tarkempaa listaa tärkeimmistä ominaisuuksista:

  • Kaikki perusrekisterit liideistä, asiakkaista, myyntiputkesta, jne.
  • Myynnin suunnittelu ja johtaminen
  • Myyntibudjetointi
  • Analytiikka ja raportointi
  • Päivittäisen myyntityön ja myyntiaktiviteettien hallinta
  • Liidien ja myyntihankkeiden hallinta
  • Tarjousten ja sopimusten tuottaminen
  • Käyttöliittymät selaimelle sekä tabletti- ja kännykkäkäyttöön
  • Sosiaalisen media hyödyntäminen
  • Ja paljon muuta

Yksi olennainen työn tuottavuutta parantava laajennusmahdollisuus on Microsoft Office 365:n sujuva liitettävyys Dynamics 365:n yhteyteen. Se tarjoaa mm. seuraavia lisäominaisuuksia:

  • Keskitetty dokumenttien sekä tiedostojen hallinta ja yhteiskäyttö
  • Asiakas- tai asiakohtainen yhteinen muistikirja
  • Ryhmäkalenterin käyttömahdollisuus
  • Ryhmän sisäisen keskustelufoorumin

Yhdistämällä Microsoftin pilvessä toimivat Dynamics 365 for Sales ja Office 365, saadaan myynnin työkalut kokonaan uudelle tasolle, joka tarjoaa sujuvan työnteon ajasta, paikasta ja käyttövälineestä riippumattomasti. Keskittämällä toiminnot yhteen järkevästi toteutettuun kokonaisratkaisuun, poistuu moni tehokasta työaikaa syövä toiminta organisaation sisältä (näitä voivat olla tarvittavien dokumenttien etsiminen, tiedon kysely muilta henkilöiltä, sisäinen tarpeeton sähköpostien lähettely jne).

Mirosys Oy on pk-yrityksiin keskittyvä kumppani, jonka Microsoft-osaaminen takaa oikeat ratkaisut asiakkaan tarpeeseen ja ketterät käyttöönottohankkeet. Ota yhteyttä.

Kirjoittanut

Tagit: , ,